Daagen

Blogg.se har inte funkat på hela dan men hoppas på att den funkar idag.. Idag har jag varit i skolan, sen tog jag, stella och mathilda tåget statoil och köpte baguette, nötter och dricka. Efter de gick vi till innebandyhallen och satt och snackade tills träningen började. Jag var inte med men stog i mål när catta tränade paulines storasyster. Jag sämre än i rumänien men det gick väll okej :p sen gick och catta och missade bussen och tåget och blabla tillslut kom vi till kyrkan och där träffade vi pauline och massa annat folk.. Efter gudstjänsten gick jag, catta och hennes kompisar som jag tror hette smilla, matilda och alma till fikarummet och köpte godis och pratade lite, efter typ 10 min säger en av tjejerna "nemen är det du som är yurijossan?" hahahhahahah dog XD

Wow vad ni fick mycket tråkiga händelser.. Förväntar mig att ni ska skriva ner allt i intessreblock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0