Godnatt!!

Jag kommer inte somna på minst 3 timmar men säger godnatt iaf, jag kan inte sova på kvällarna längre och har ingen aning varför.. Imorn börjar jag klockan åtta, tagga! Och självklart har jag då lektion med min älskade Tony! Och självklar ligger jag efter 2 matteläxor, vilket enligt honom betyder att jag antagligen får gå om nian.. Kommer dock sakna tony lite nu när vi får en ny lärare, sampah eller vafan han hette..
Efter det är de NO och självklart har jag inte gjort labbrapporten.. Men får mejla in den på måndag eller nått.
Sen rullar dan förhoppningsvis på normalt..
Tog 2 min för mig att skriva ordet normalt eftersom jag har tagit autokorregering..
På kvällen träffar jag sofia i täby och sen drar vi på julfest med några saknade personer, ska bli skit kul!


Hoppas ni orkade läsa, blir några bilder från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0